Գործնական քերականություն
1․ Բառերը բաղադրիչների բաժանի՛ր․
խնդրագիրք- խնդիր + ա + գիրք
մեծամիտ- մեծ + ա + միտ
հանրային- հանուր + ային
համակարգիչ- համ + ակարգ + իչ
գնդասեղ- գունդ + ասեղ
անդադար- ան + դադար
հնարամիտ- հնար + ա + միտ + ք
հանրահայտ- հանուր + ա + հայտնի
դեղձենի- դեղձ + ենի
2․ Կետերի փոխարեն գրի՛ր յա, իա կամ եա: Բառարանով ստուգի՛ր՝ ճի՞շտ ես գրել:
Միմյանց, քվեարկություն, որդյակ, յասաման, քիմիական, հեքյաթային, ոսկյա, հրեական, դաստիարակություն, սենյակ, կրիա, Անդրեաս, Եղիազարյան, կյանք:
3․ Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:
Շոշափեց ու տեսավ, որ խեղճ կենդանու ողը կոտրվել է: (ող, ոխ)
Ոխը սրտում որ մնա, թույն կդառնա, կքայքայի սիրտը: (ող, ոխ)
Երբ երեկոյան հետ թռան, տեսան, որ իրենց բույնը գրավել է անծանոթ մի թռչուն: (բույն, բուն)
Մի քանի հոգի ձեռք ձեռքի էին տվել ու փորձում էին գրկել հինավուրց ծառի վիթխարի բունը: (բույն, բուն)
Մոտակայքում ապրողներն այնքան են վարժվել Վիկտորիայի շառաչին, որ դրան էլ ուշադրություն չեն դարձնում: (Վիկտորիա, Վիկտորյա)
Տնեցիներն այնքան են վարժվել Վիկտորյայի անտեղի լացուկոծին, որ դրան էլ ուշադրություն չեն դարձնում: (Վիկտորիա, Վիկտորյա)
4․ Նախադասությունները կետադրի՛ր․
Երկինքը կամաց-կամաց ամպեց և սկսեց անձրևել:
Հայրը խոժոռվեց ու տղան հասկացավ, որ պիտի լռի:
Բժիշկը բամբակ է ուզում, որ վերքը մաքրի:
Իսկական կրակ է, երեխա չէ:
Գետափին մի քար կա, որի վրա պառկում էր լողանալուց հետո:
Այդ մարդու սիրտը քար է, երբեք ոչ մեկին չի ներում։
5․ Բաց թողած տեղերում լրացրու Է կամ Ե:
մանրէսպան, միջօրե, լայնէկրան, երբևիցե, այժմեական, ամենաէական, աներկյուղ, առերևույթ, առէջ, բազկերակ, գետեզր, գոմէշ, դողերոցք, ելև-ջ, եղեր-րգ, երբև-, ինչևից-, մանր-, հն-աբան, մանր-, նախօր-, չ-ն, չ-իր, որև-, չ-ինք, ստոր-րկրյա:
Комментарии
Отправить комментарий