Գործնական քերականություն
- Առակը փոխադրի՛ր 5 նախադասությամբ:
Ժամանակին մի փոքրիկ գյուղում ապրում էր մի ծերունի։ Նա հայտնի էր իր իմաստությամբ և ամեն մի խնդիր լուծելու կարողությամբ։ Մի օր մի երիտասարդ եկավ իմաստուն ծերունու մոտ և ասաց.
— Ես խնդիր ունեմ։ Ես ինչ-որ մեկի կողմից խաբված եմ եղել և վրեժ եմ ուզում լուծել։ Ի՞նչ պետք է անեմ։
Իմաստուն ծերունին պատասխանեց.
— Նախքան վրեժխնդիր լինելը, դու պետք է ինքդ քեզ հարցնես, թե արժե՞ արդյոք դա։ Վրեժը ձեզ իսկական երջանկություն չի բերի։
Երիտասարդը մի պահ մտածեց և հետո հարցրեց.
— Բայց ի՞նչ, եթե ես վրեժխնդիր չլինեմ: Մարդիկ կմտածեն, որ ես թույլ եմ, չէ՞:
Իմաստուն ծերունին պատասխանեց.
— Իսկական ուժը գալիս է ներսից: Ներելու համար ավելի շատ քաջություն է պահանջվում, քան վրեժխնդիր լինելու համար: Եթե դուք կարողանաք ներել նրանց, ովքեր ձեզ հետ անարադար են վերաբերվում, դուք կգտնեք իսկական երջանկություն։
Երիտասարդը մի պահ այդ ամենի շուրջ մտածեց և հետո շնորհակալություն հայտնեց իմաստուն ծերունուն իր խորհրդի համար։ Նա լքեց գյուղը, ավելի լավ ինքնազգացողությամբ։
Փոխադրած
Գյուղում կար մի ծերունի, նա շատ իմաստուն էր և կարողանում էր հեշտ լուծել ինչ որ խնդիրներ և օգնել մարդկանց։ Մի անգամ իր մոտ եկավ մի երիտասարդ, ուզելով վրեժ լուծել մի մարդուն, որը իրեն վատ բան է արել։ Ծերունին ասեց երիտասարդին, որ ավելի լավ է ներել այդ մարդուն քան վրեժ լուծել։ Երիտասարդը ասեց, որ դրանից հետո իրեն թույլ կհամարեն, բայց ծերունին ասաց, որ ներելու համար ավելի շատ քաջություն է պետք և երիտասարդը այդպես էլ արեց։
2․ Ընդգծի՛ր ենթականներն ու ստորոգյալները:
Տղան օտար աշխարհից տուն էր վերադարձել կրկին իր հայրենիքում ապրելու համար:
Երիտասարդը բացել էր հայրենի տան դուռն ու ներս էր մտել և փռվել տան անկողնուն, քնել էր ու էլի արթնացել:
Նա եղել էր աշխարհի կախարդական բոլոր քաղաքներում, շրջել էր երկրից երկիր:
Գնացքները ամեն առավոտ և երեկո գալիս էին ու գնում:
Նա արթնացավ առավոտյան ժամը յոթի մոտ և առավոտյան ուղևորական գնացքի մեկնումն ու ժամանումը դիտելուց հետո ցած իջավ ու քայլեց դեպի քաղաք:
3․ Շարունակիր այսպես․ քո գիրքը՝ գիրքդ
քո դպրոցը-դպրոցդ
քո համակարգիչը-համակարգիչդ
քո եղբայրը-եղբայրդ
քո գյուղը-գյուղդ
քո հասցեն-հասցեդ
քո առաջադրանքները-առաջադրանքներդ
4․ Կետադրի՛ր։
Ես գնացի տուն, իսկ եղբայրս պարապմունքի։
Երբ բակ իջա, տեսա, որ շունն արդեն այնտեղ չէ։
Հայրս բանկում է աշխատում, իսկ մայրս դպրոցում
Գագիկը շախմատ խաղալ է սիրում, իսկ Նարեն ֆիլմ դիտել։
Առավոտյան մենք դասի գնացինք, իսկ ծնողներս աշխատանքի։
5․ Դարձվածքները բացատի՛ր։
Ձայնը գլուխը գցել —գոռալ, բարձր խոսել
Խոսքը քամուն տալ —իզուր խոսել
Երկու ոտքը մի մաշիկ դնել—անզիջող լինել
Կրիայի քայլերով-դանդաղ քայլել
Թռչունի թևով-արագ
Ցավոտ տեղին դիպչել-հուսող խնդիր շոշաբել
Տեղը նեղ լինել-դժվար վիճակում գտնվել
Սիրտը քարանալ-անզգա դառնալ
Հոնքերը կիտել — դժգոհության՝ տխրության ևն արտահայտություն տալ դեմքին
Հացը կտրել- Ունեզրկել, մեկի գործը, պաշտոնը ձեռքից խլել, ապրուստի միջոցից զրկվել:
6․ Գրի՛ր շարադրություն՝ Բնության հրաշքները․․․
Բնության հրաշքները
Комментарии
Отправить комментарий