Սեպտեմբերի 22-30, առաջադրանք, 7-րդ դասարան
Սեպտեմբեր ամսվա ամփոփում
Սեպրեմբերի 6-9-ը, առաջադրանք, 7-րդ դաս.
ՍԵպտեմբերի 14-20-ը, առաջադրանք, 7-րդ դաս.
Ամփոփիչ էսսե, նշվածներից ընտրել մեկ վերնագիր:
Ամփոփում -Գրել էսսե ըստ կառուցվածքի
Մարդկության առաջին քայլերը պատմության մեջ»
- Ներածություն․ բացատրել, թե ինչու է կարևոր հասկանալ մարդկության առաջին քայլերը։
- Հիմնական մաս․ պատմել հնագույն մարդու զբաղմունքների մասին՝ որս, հավաքչություն, քարե գործիքներ։
- Եզրափակում․ եզրակացնել, որ այս քայլերը հիմք դրեցին ամբողջ պատմությանը։
2․ «Ինչպիսի՞ն էին մեր հնագույն նախնիները»
- Ներածություն․ հարցադրում՝ «Ի՞նչ սովորույթներ ու որակներ ունեին նրանք»։
- Հիմնական մաս․ նկարագրել կյանքի պայմանները՝ քարանձավներ, կրակի հայտնագործում, առաջին համայնքները։
- Եզրափակում․ ընդգծել, որ նրանք մեզ նման էին՝ պայքարում էին ապրելու և ընտանիքը պաշտպանելու համար։
3․ «Անցյալից մինչև այսօր․ հնագույն մարդու ժառանգությունը»
- Ներածություն․ հիշեցնել, որ մենք ապրում ենք անցյալի հիմքի վրա։
- Հիմնական մաս․ նշել գործիքներ, կրակ, համագործակցության սովորություն, որոնք այսօր էլ կարևոր են։
- Եզրափակում․ եզրակացնել, որ հնագույն մարդկանց ժառանգությունը շարունակում է ապրել մեր կյանքում։
4․ «Քարե գործիքներից մինչև քաղաքակրթություն»
- Ներածություն․ ներկայացնել՝ ինչպես սկսվեց մարդու առաջընթացը։
- Հիմնական մաս․ նկարագրել քարե գործիքներ, հետո մետաղի մշակություն, գյուղատնտեսություն։
- Եզրափակում․ ասել, որ հենց այս քայլերը բերեցին քաղաքակրթության ստեղծմանը։
5․ «Ինչ է մեզ սովորեցնում հնագույն մարդու կյանքը»
- Ներածություն․ հարց՝ ինչ դաս կարող ենք քաղել։
- Հիմնական մաս․ օրինակ՝ համառություն, միասնականություն, բնության հանդեպ հարգանք։
- Եզրափակում․ գրել, որ նրանց կյանքը մեզ սովորեցնում է գնահատել ունեցածը։
6․ «Որտեղի՞ց է սկսվում մարդկության պատմությունը»
- Ներածություն․ հարցադրել հենց վերնագրի ձևով։
- Հիմնական մաս․ բացատրել՝ պատմությունը սկսվում է, երբ մարդը ստեղծեց գրություն, բայց նաև կարելի է հիշել քարե դարը։
- Եզրափակում․ եզրակացնել, որ պատմության սկիզբը պայմանական է, բայց այն մեր ընդհանուր հիշողությունն է։
7․ «Հնագույն մարդու ուժը և խելքը»
- Ներածություն․ նշել, որ կենդանիներից մարդուն տարբերում էին ուժն ու խելքը։
- Հիմնական մաս․ նկարագրել՝ որսի կազմակերպում, գործիքների ստեղծում, կրակի օգտագործում։
- Եզրափակում․ ընդգծել, որ ուժն ու խելքը դարձան մարդկության առաջընթացի հիմքը։
8․ «Մարդը և բնությունը հնագույն ժամանակներում»
- Ներածություն․ ցույց տալ, որ հնագույն մարդը ամբողջությամբ կապված էր բնության հետ։
- Հիմնական մաս․ նկարագրել՝ որս, հավաքչություն, քարանձավներում ապրել, աստղերի ու արևի նկատումներ։
- Եզրափակում․ ասել, որ բնությունը հնագույն մարդու ուսուցիչն էր։
9․ «Անցյալի հետքերը մեր կյանքում»
- Ներածություն․ նշել, որ անցյալը միշտ ապրում է ներկայի մեջ։
- Հիմնական մաս․ գրել հնագույն սովորույթների մասին՝ կրակ վառել, գործիքներ պատրաստել, ծեսեր։
- Եզրափակում․ եզրակացնել, որ մեր կյանքում շատ բան ունի հնագույն հիմք։
10․ «Ինչու է կարևոր ուսումնասիրել հնագույն մարդկանց»
- Ներածություն․ հարց՝ ինչի՞ համար ենք ուսումնասիրում անցյալը։
- Հիմնական մաս․ պատասխան՝ հասկանալու մեր ծագումը, գնահատելու մեր զարգացումը, սովորելու մեր սխալներից։
- Եզրափակում․ գրել, որ անցյալի ուսումնասիրությունը մեր ապագայի ուղեցույցն է։
Комментарии
Отправить комментарий