Սեպտեմբերի 22-30, առաջադրանք, 7-րդ դասարան

 Սեպտեմբեր ամսվա ամփոփում

Սեպրեմբերի 6-9-ը, առաջադրանք, 7-րդ դաս.

ՍԵպտեմբերի 14-20-ը, առաջադրանք, 7-րդ դաս.

Ամփոփիչ էսսե,  նշվածներից ընտրել մեկ վերնագիր:

Ամփոփում -Գրել էսսե ըստ կառուցվածքի

Մարդկության առաջին քայլերը պատմության մեջ»

  • Ներածություն․ բացատրել, թե ինչու է կարևոր հասկանալ մարդկության առաջին քայլերը։
  • Հիմնական մաս․ պատմել հնագույն մարդու զբաղմունքների մասին՝ որս, հավաքչություն, քարե գործիքներ։
  • Եզրափակում․ եզրակացնել, որ այս քայլերը հիմք դրեցին ամբողջ պատմությանը։

2․ «Ինչպիսի՞ն էին մեր հնագույն նախնիները»

  • Ներածություն․ հարցադրում՝ «Ի՞նչ սովորույթներ ու որակներ ունեին նրանք»։
  • Հիմնական մաս․ նկարագրել կյանքի պայմանները՝ քարանձավներ, կրակի հայտնագործում, առաջին համայնքները։
  • Եզրափակում․ ընդգծել, որ նրանք մեզ նման էին՝ պայքարում էին ապրելու և ընտանիքը պաշտպանելու համար։

3․ «Անցյալից մինչև այսօր․ հնագույն մարդու ժառանգությունը»

  • Ներածություն․ հիշեցնել, որ մենք ապրում ենք անցյալի հիմքի վրա։
  • Հիմնական մաս․ նշել գործիքներ, կրակ, համագործակցության սովորություն, որոնք այսօր էլ կարևոր են։
  • Եզրափակում․ եզրակացնել, որ հնագույն մարդկանց ժառանգությունը շարունակում է ապրել մեր կյանքում։

4․ «Քարե գործիքներից մինչև քաղաքակրթություն»

  • Ներածություն․ ներկայացնել՝ ինչպես սկսվեց մարդու առաջընթացը։
  • Հիմնական մաս․ նկարագրել քարե գործիքներ, հետո մետաղի մշակություն, գյուղատնտեսություն։
  • Եզրափակում․ ասել, որ հենց այս քայլերը բերեցին քաղաքակրթության ստեղծմանը։

5․ «Ինչ է մեզ սովորեցնում հնագույն մարդու կյանքը»

  • Ներածություն․ հարց՝ ինչ դաս կարող ենք քաղել։
  • Հիմնական մաս․ օրինակ՝ համառություն, միասնականություն, բնության հանդեպ հարգանք։
  • Եզրափակում․ գրել, որ նրանց կյանքը մեզ սովորեցնում է գնահատել ունեցածը։

6․ «Որտեղի՞ց է սկսվում մարդկության պատմությունը»

  • Ներածություն․ հարցադրել հենց վերնագրի ձևով։
  • Հիմնական մաս․ բացատրել՝ պատմությունը սկսվում է, երբ մարդը ստեղծեց գրություն, բայց նաև կարելի է հիշել քարե դարը։
  • Եզրափակում․ եզրակացնել, որ պատմության սկիզբը պայմանական է, բայց այն մեր ընդհանուր հիշողությունն է։

7․ «Հնագույն մարդու ուժը և խելքը»

  • Ներածություն․ նշել, որ կենդանիներից մարդուն տարբերում էին ուժն ու խելքը։
  • Հիմնական մաս․ նկարագրել՝ որսի կազմակերպում, գործիքների ստեղծում, կրակի օգտագործում։
  • Եզրափակում․ ընդգծել, որ ուժն ու խելքը դարձան մարդկության առաջընթացի հիմքը։

8․ «Մարդը և բնությունը հնագույն ժամանակներում»

  • Ներածություն․ ցույց տալ, որ հնագույն մարդը ամբողջությամբ կապված էր բնության հետ։
  • Հիմնական մաս․ նկարագրել՝ որս, հավաքչություն, քարանձավներում ապրել, աստղերի ու արևի նկատումներ։
  • Եզրափակում․ ասել, որ բնությունը հնագույն մարդու ուսուցիչն էր։

9․ «Անցյալի հետքերը մեր կյանքում»

  • Ներածություն․ նշել, որ անցյալը միշտ ապրում է ներկայի մեջ։
  • Հիմնական մաս․ գրել հնագույն սովորույթների մասին՝ կրակ վառել, գործիքներ պատրաստել, ծեսեր։
  • Եզրափակում․ եզրակացնել, որ մեր կյանքում շատ բան ունի հնագույն հիմք։

10․ «Ինչու է կարևոր ուսումնասիրել հնագույն մարդկանց»

  • Ներածություն․ հարց՝ ինչի՞ համար ենք ուսումնասիրում անցյալը։
  • Հիմնական մաս․ պատասխան՝ հասկանալու մեր ծագումը, գնահատելու մեր զարգացումը, սովորելու մեր սխալներից։
  • Եզրափակում․ գրել, որ անցյալի ուսումնասիրությունը մեր ապագայի ուղեցույցն է։

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Առողջություն

QR CODE