Երկու սև ամպ
- Հ. Թումանյանի «Երկու սև ամպ» բանաստեղծությունն սովորի՛ր անգիր։
- Ի՞նչն է գերակշռում բանաստեղծության մեջ՝ գո՞ւյնը, թե՞ շարժումը: Պատասխանդ հիմնավորի՛ր:
Բանաստեղծության մեջ գերակշռում է շարժումը։ Քանի որ ամպերը անընդատ շառժման մեջ էր - Նկարի՛ր բանաստեղծությունը, ապա ձայնագրի՛ր:
- Ո՞րն է բանաստեղծության գլխավոր իմաստն արտահայտող տողը: Դուրս գրի՛ր և պատճառաբանի՛ր, թե ինչու ես այդպես մտածում:
*Բաժնել, ջոկել չէր կարենում*
Ես կարծում եմ, որ այս տողն է, որովհետև այդ տողը բացատրում է ինչքան լավ ընկերներ էին այդ ապմերը, որ անգամ հողմը չկարողացավ նրանց բաժանել։ - Ի՛նքդ վերնագրիր բանաստեղծությունը:
Ամպերի ընկերությունը - Արձակ, գրավոր պատմի՛ր բանաստեղծությունը:
Հողմը ընկել էր երկու, խեղճ ամպի հետևից, որոնք պախչում էին իրենք հանգստավայրից։ Հողմը ջղայն-ջղայն պորձում էր այնպես անել, որ երկու ամպերը իրարից բաժանվեին։ Բայղ ամպերի ընկերությունը ավելի ուժեղ և ամուր էր։
Комментарии
Отправить комментарий