Երկու սև ամպ

 

  • Հ. Թումանյանի «Երկու սև ամպ» բանաստեղծությունն սովորի՛ր անգիր։
  • Ի՞նչն է գերակշռում բանաստեղծության մեջ՝ գո՞ւյնը, թե՞ շարժումը: Պատասխանդ հիմնավորի՛ր:
    Բանաստեղծության մեջ գերակշռում է շարժումը։ Քանի որ ամպերը անընդատ շառժման մեջ էր
  • Նկարի՛ր բանաստեղծությունը, ապա ձայնագրի՛ր:
  • Ո՞րն է բանաստեղծության գլխավոր իմաստն արտահայտող տողը: Դուրս գրի՛ր և պատճառաբանի՛ր, թե ինչու ես այդպես մտածում:
    *Բաժնել, ջոկել չէր կարենում*
    Ես կարծում եմ, որ այս տողն է, որովհետև այդ տողը բացատրում է ինչքան լավ ընկերներ էին այդ ապմերը, որ անգամ հողմը չկարողացավ նրանց բաժանել։
  • Ի՛նքդ վերնագրիր բանաստեղծությունը:
    Ամպերի ընկերությունը
  • Արձակ, գրավոր պատմի՛ր բանաստեղծությունը:
    Հողմը ընկել էր երկու, խեղճ ամպի հետևից, որոնք պախչում էին իրենք հանգստավայրից։ Հողմը ջղայն-ջղայն պորձում էր այնպես անել, որ երկու ամպերը իրարից բաժանվեին։ Բայղ ամպերի ընկերությունը ավելի ուժեղ և ամուր էր։ 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Առողջություն

ՌԱՑԻՈՆԱԼ ԹՎԵՐԻ ԳՈՒՄԱՐՈՒՄԸ ԵՎ ՀԱՆՈՒՄԸ