Ստեղծագործական աշխատանք

 Ստեղծագործական աշխատանք․ Ջ․ Ռոդարի «Ստեղծագործական երևակայության երկանդամություն»

Ագունավոր, խեցգետին, անձրևանոց, մրջյուն, լուսավոր, պանիր
Բհամակարգիչ, անձրև, ժամացույց, վարդ, ձմերուկականջակալ

1. Ա շարքի բառերը ձևափոխելով, բառեր ավելացներով՝ ստացիր նախադասություն։

Գունավոր անձրևանոցով խեցգետինն ու մրջյունը պանիր էին ուտում լուսավոր արևի տակ։ 

2Ա և Բ շարքի բառերով կազմի՛ր բառակապակցություններ` ինչքան հնարավոր է։

Գունավոր ականջակալ, գունավոր ժամացույց, գունավոր վարդ, գունավոր համակրգիչ, լուսավոր անձրև 

3. Ընտրել դրանցից որևէ մեկը և դարձնել վերնագիր:

Գունավոր վարդ

4. Այդ վերնագրով մի պատմություն հորինել և հրապարակել բլոգում(«Մայրենիի ստուգատես 2023» էջում):

                                            Գունավոր վարդ

Մի անգամ Մերի անունով աղջիկ գնաց անտառ սունկ քաղելու։ Նա տեսավ սնկերից ճանապարհ և քաղելով գնաց։ Մերին գնաց և հայտնվեց անտառի մեջտեղում, որտեղ շա՜տ վարդեր կային։ Այդ վարդերի արանքում աղջիկը տեսավ վարդ, որը տարբեր գույների էր։ Նա վերցրեց վարդը և տարավ տուն։Մերին սկեց խնամել վարդին և մի օր երբ վարդը արդեն շատ մեծացավ նա խոսեց աղջկա հետ։ Մերին զարմացավ, իսկ վարդը ասաց․

-Ես կախարդական վարդ եմ և քո երազանքները կկատարեմ։

Աղջիկը ուզեց հեռախոս, որովհետև նրանը ջարդվել էր և ծաղիկը միանգամին նրան հեռախոս տվեց։ Դրանից հետո աղջիկը շարունակում էր ծաղկին խնամել, իսկ ծաղիկը՝ երազանքները կատարել։ 

5. Հորինած պատմությունը նկարել, նկարը նույնպես հրապարակել բլոգում՝ պատմության հետ միասին:




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Առողջություն

English