Ստեղծագործական աշխատանք
Ստեղծագործական աշխատանք․ Ջ․ Ռոդարի «Ստեղծագործական երևակայության երկանդամություն»
Ա) գունավոր, խեցգետին, անձրևանոց, մրջյուն, լուսավոր, պանիր
Բ) համակարգիչ, անձրև, ժամացույց, վարդ, ձմերուկ, ականջակալ
1. Ա շարքի բառերը ձևափոխելով, բառեր ավելացներով՝ ստացիր նախադասություն։
Գունավոր անձրևանոցով խեցգետինն ու մրջյունը պանիր էին ուտում լուսավոր արևի տակ։
2. Ա և Բ շարքի բառերով կազմի՛ր բառակապակցություններ` ինչքան հնարավոր է։
Գունավոր ականջակալ, գունավոր ժամացույց, գունավոր վարդ, գունավոր համակրգիչ, լուսավոր անձրև
3. Ընտրել դրանցից որևէ մեկը և դարձնել վերնագիր:
Գունավոր վարդ
4. Այդ վերնագրով մի պատմություն հորինել և հրապարակել բլոգում(«Մայրենիի ստուգատես 2023» էջում):
Գունավոր վարդ
Մի անգամ Մերի անունով աղջիկ գնաց անտառ սունկ քաղելու։ Նա տեսավ սնկերից ճանապարհ և քաղելով գնաց։ Մերին գնաց և հայտնվեց անտառի մեջտեղում, որտեղ շա՜տ վարդեր կային։ Այդ վարդերի արանքում աղջիկը տեսավ վարդ, որը տարբեր գույների էր։ Նա վերցրեց վարդը և տարավ տուն։Մերին սկեց խնամել վարդին և մի օր երբ վարդը արդեն շատ մեծացավ նա խոսեց աղջկա հետ։ Մերին զարմացավ, իսկ վարդը ասաց․
-Ես կախարդական վարդ եմ և քո երազանքները կկատարեմ։
Աղջիկը ուզեց հեռախոս, որովհետև նրանը ջարդվել էր և ծաղիկը միանգամին նրան հեռախոս տվեց։ Դրանից հետո աղջիկը շարունակում էր ծաղկին խնամել, իսկ ծաղիկը՝ երազանքները կատարել։
5. Հորինած պատմությունը նկարել, նկարը նույնպես հրապարակել բլոգում՝ պատմության հետ միասին:
Комментарии
Отправить комментарий