Իմ ընկեր Նեսոն

1․ Դո՛ւրս գրել անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ բացատրե՛լ
տուտ—պոչ, ծայր
ջոկել—առանձնացնել, անջատել
ունևոր—հարուստ

2․ Առանձնացնե՛լ կարևոր միտք արտահայտող հատվածները

Ոչ ուսումնարան կար, ոչ դաս, ոչ դաստիարակություն․ ազատ էինք միանգամայն ու խաղում էինք, ի՜նչքան էինք խաղում։ Ու ո՜նց էինք իրար սիրում, ո՜նց էինք իրար սովորել։ 

— Նեսոն աղքատ է․․․ Նեսոն տգետ է․․․ Նեսոն լցված է գյուղական չարքաշ կյանքի դառնություններով․․․ Նա էլ եթե ուսում առներ, կրթվեր, ապահով լիներ՝ լավ մարդ կլիներ, գուցե ինձանից էլ շատ ավելի լավը․․․

3. Պատմվածքում կա՞ հարուստների և աղքատների հարաբերություն կամ տարբերություն: 
Այո, պատմվածքում կա հարուստնարի և աղքատների տարբերություն։
4. Ներկայացրո՛ւ քո մտորումները պատմվածքի վերաբերյալ

Ես մտածում եմ, որ վատ շրջապատ ընկնելու դեպքում ցանկացածնել կարող է վատը դառնալ, չնայած իր միջի լավին։

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Առողջություն

ՌԱՑԻՈՆԱԼ ԹՎԵՐԻ ԳՈՒՄԱՐՈՒՄԸ ԵՎ ՀԱՆՈՒՄԸ