գործնական քերականություն

1․ Ստուգի՛ր՝ տրված բառաշարքերի բոլո՞ր  բառերն են ճիշտ գրված և սխալներն ուղղի՛ր:

Ա. Թարգմանել, կարգ, մարգարիտ, պարգև, արգա, քրքջալ, թարգմանություն, մարգարե:

Բ. Կարագ, թագավոր, ծագում, հոգի, ճրագ, օգնել, հագնել, սգավոր, նորոգել, մուք ավագ:

2․ Կետերի փոխարեն գրի՛ր տրված բառերից մեկը:

Անօդ տարածության մեջ մարդն իր մարմինը չի զգում: (անօդ, անոթ)

Աղջիկը դասավորեց արհեստանոցի բոլոր անոթները ու դուրս եկավ: (անօդ, անոթ)

Տղայի աղմկոտ ու անհանգիստ վարքը վախեցնում էր ծնողներին: (վարկ, վարք)

Նրանք ամեն ինչ արեցին իրենց արտադրանքի վարկը բարձր պահելու համար: (վարկ, վարք)

3․ Փակագծում տրված բառերից և բառակապակցություններից նախադասության մտքին համապատասխանող գոյականներ ստացի՛ր և գրի՛ր կետերի փոխարեն:

Եֆրեմովի «Անդրոմեդի միգամածությունը» ֆանտաստիկական վեպում պատմում է մի խումբ տիեզերագնացների(տիեզերք գնալ) հեռավոր միջաստղային ճանապարհորդության (ճանապարհորդել) մասին: Նրանց աստղաթիռի արագությունը(արագ) շատ մոտ է լույսի արագության(արագ), և ժամանակը երկրայինի համեմատաբար(համեմատել) շատ դանդաղ է շարժվում: Տիեզերագնացները գալակտիկայի ամենահեռավոր շրջաններին հասնելու առաջադրանք (առաջադրել) ունեն: Պիտի հասնեն այն աստղին, որից մոլորակներից(մոլորել) մեկի վրա, ըստ որոշ ենթադրության(ենթադրել) մեզ նման մարդիկ են բնակվում: Ինչպիսի՜ն կլինի ամբողջ մարդկության ցնծությունը(ցնծալ), երբ նրանք վերադառնան ու այլ աշխարհի մարդկանցից ողջույն բերեն:

4. Տրված գոյականները երկու խմբի բաժանի´ր:

Մարմին, մշակույթներ, նյութեր, շարժում, ժամանակ, մարմիններ, ճանապարհ, օրացույցներ, դաշտ, շարժումներ, նյութ, դաշտեր, մշակույթ, ճանապարհներ, ժամանակներ, օրացույց:

հոգնակի – մշակույթներ, նյութեր, օրացույցներ, շարժումներ, դաշտեր, ճանապարհներ, ժամանակներ
եզակի- Մարմին, ժամանակ, ճանապարհ, դաշտ, նյութ, մշակույթ, օրացույց

5. Տրված գոյականները դարձրո´ւ հոգնակի և բացատրի´ր օրինաչափությունները:

Ա. Ձև, արտ, հարց, սարք, զենք, դեզ, օր:
ձևեր, արտեր, սարքեր, հարցեր, սարքեր, զենքեր, դեղեր, օրեր

Բ. Երկիր, տարի, գնացք, նվեր, վայրկյան, ուղևոր:
երկրներ, տարիներ, նվերներ, գնացքներ, վարկյաններ, ուևորներ

Գ. Թոռ, դուռ, մուկ, ձուկ, լեռ, բեռ:
թոռներ, դռներ, մկներ, ձկներ, լեռներ բեռներ

Դ.  Աստղ, արկղ, վագր, անգղ, սանր:
աստղեր, արղկեր, վագրեր, սանրեր

6. Փակագծում տրված բառերը գրի´ր համապատասխան հոլովով և նշի՛ր հոլովը։

Նյու Յորքի(Նյու Յորք) բնակիչները զարմանքով դիտում էին 19-ամյա մի ուսանողի (ուսանող), որը սիրալիր ժպիտով (ժպիտ) սեղմում էր մի մեծ հանրախանութ մտնող բոլոր այցելուների (այցելուներ) ձեռքերը: Այդ ձևով (ձև) 8643-րդ հաճախորդը (հաճախորդ) ողջունեց (ողջունել) հետո նա վեր պարզեց կապտած ձեռքը և բացականչեց.

-Ուռա´: Ռուզվելտի ռեկոռդը (ռեկորդ) գերազանցեցի:

Հավանաբար քչերին(քչեր) է հայտնի, որ 1907թվականի (թվական) Սպիտակ տան (տուն) մի ընդունելության(ընդունելություն) ժամանակ ԱՄՆ-ի(ԱՄՆ) այն ժամանակվա նախագահը սեղմել էր 8513 մարդու(մարդ) ձեռք:

7․ Հոլովի՛ր պայուսակ և ուսանող բառերը

Ուղղական (ո՞վ, ովքե՞ր, ի՞նչ, ինչե՞ր)- պայուսակ, ուսանող
Սեռական (ո՞ւմ, ինչի՞, ինչերի՞)- պայուսակի, ուսանողի
Տրական (ո՞ւմ, ինչի՞ն, ինչերի՞ն)- պայուսակին, ուսանողին
Բացառական (ումի՞ց, ինչի՞ց, ինչերի՞ց)- պայուսակից, ուսանողից
Գործիական (ումո՞վ, ինչո՞վ, ինչերո՞վ)- պայուսակով, ուսանողով
Ներգոյական (ո՞ւմ մեջ, ինչո՞ւմ, ինչերո՞ւմ)- պայուսակում, ուսանողի մեջ

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Առողջություն

QR CODE