Մայրենի լեզվի հաշվետվություն
- Ուսուոցման ի՞նչ ձև ես ընտրել՝ հեռավար ընտանեկան, հեռավար, առկա կամ ֆիզիկական միջավայրում։
- Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր մայրենի լեզվից քանի՞ նյութ ես հրապարակել բլոգում։
Սեպտեմբերից մինչև դեկտեմբեր ես հրապարայել եմ 42 նյութ։
- Ո՞րն է ամենահետաքրքիր նախագիծը, աշխատանքը որ կատարել ես մայրենի լեզվից՝ հղումով դիր։
Ինձ շատ է դուր եկել <<Պապիկ, ում միջոցով Աստված հրաշքներ է գործում>> առաջադրանքը։
- Քանի առաջադրանք ես կատարել «Գործնական քերականություն» ձեռնարկից։ Թվիր առաջին ուսումնական շրջանում ի՞նչ ես սովորել, չմոռանաս բլոգիդ «Գործնական քերականություն» բաժնի հղումը։
Ես կատարել եմ 10 առաջադրանք։
Գործնական քերականություն
- Ո՞ր ամիսների ֆլեշմոբներին ես մասնակցել։ Կա՞ առաջադրանք, որ ամենաշատն է տպավորվել։
Ես մասնակցել եմ Սեպտեմբեր, Հոկտեմբեր և Նոյեմբեր ամիսների ֆլեշմոբներին։ Ինձ ոչ մի առաջադրանք չի տպավորվել։
- Մայրենիի դասընթացի տարբեր գործունեություններից՝ ընթերցանություն, լեզվական աշխատանք, բանաստեղծությունների ուսուցում․․․․, ամենից շատ ո՞րն է քեզ համար օգտակար ու հետաքրքիր եղել, ինչո՞ւ։
Ինձ շատ է դուր եկել բանաստեղծությունների ուսուցումը, որովհետև հետաքրքիր է կարդալ մի փոքրիկ բանաստեղծություն և սովորել շատ նոր բառեր։
- Գրիր այս ուսումնական շրջանում կարդացածդ գրքերի մասին։ Նշիր հեղինակին, վերագիրը, մի քանի նախադասությամբ էլ գրիր գրքի մասին։
Այս ուսումնական շրջանի ընթացքում ես կարդացել եմ Կարինա Վիվի Նաջարյանի <<Արկածասեր քառյակ>> գիրքի 1,2,3 մասերը։
Այդ գրքում պատմում է երկու քրոջ և երկու և երկու եղբոր մասին։ Նրանց անուն - Մայրենիի առաջադրանքները կատարելիս տան անդամներից քեզ ո՞վ է օգնում և ի՞նչ հարցում։
Ինձ օգնում է մայրիկս։ Ես դժվարանում եմ երբ պետք է ինչ որ բանի մասին պատմենք կամ պատում գրենք։
- Մայրենիի դասընթացի աշխատանքներից ո՞րն ես ավելի սիրով, ինքնուրույն ու հեշտությամբ կատարում, ո՞ր աշխատանքները կատարելիս ես դժվարանում կամ քեզ համար հետաքրքիր չեն:
Իմ համար նայած պահերին հարցերը շատ հեշտ են և նայած պահերին շատ դժվար։
- Աշնանային և ձմեռային ի՞նչ ստեղծագործական աշխատանքներ ունես, գրի՛ր վերնագրերը, դի՛ր հղումները:
Комментарии
Отправить комментарий